loading...
mh-downloader
mh-downloader بازدید : 200 جمعه 22 اسفند 1393 نظرات (0)

طرز استفاده از دستگاه طراحی ناخن
لنز تله برای موبایل

ناز و نياز زمستان شعر ، ترانه ، متن های ادبی ، نقل قول و شعروگرافي ناز و نياز نویسنده : نام و نشان ماهمه در عشق پاك ریه‌هایم شد از هوا لبریز و هوای این روزهای روزگار ، بس سرد زودتر بیا تو که باشی ، هیچ زمستانی حریف بهار خانه نخواهد بود برچسب‌ها: عاشقانه, زمستان, تایپوگرافی

شعر عاشقانه هوا سرد است کاری از لیلی مومون پور

شعر نو

هوا سرد است 
من از عشق لبریزم 
چنان گرمم 
چنان با یاد تو در خویش سرگرمم 
که رفت روزها و لحظه‌ها از خاطرم رفته است 

هوا سرد است اما من 
به شور و شوق دلگرمم 
چه فرقی می‌کند فصل بهاران یا زمستان است؟ 
تو را هر شب درون خواب می‌بینم..

تمام دسته‌های نرگس دی‌ماه را در راه می‌چینم 
و وقتی از میان کوچه می‌آیی 
و وقتی قامتت را در زلال اشک می‌بینم 
به خود آرام می‌گویم: 
دوباره خواب می‌بینم! 
دوباره وعده‌ی دیدارمان در خواب شب باشد 

بیا.. 
من دسته‌های نرگس دی ماه را در راه می‌چینم.

لیلا مؤمن‌پور   فروشگاه شکار

مجموعه اشعار داوود محمدکیا عشق درکنارش تنها کلمه ای تنها نیست، شب تا به سحر عاشق دیدار خدایی به اینجا گر بود گرم و هوا خشک دلم از عشق او لبریز بودی

mh-downloader بازدید : 140 جمعه 22 اسفند 1393 نظرات (0)

فروشگاه اینترنتی وسایل ماهیگیری
اره سفری


وقت رفتن ملک به میر سپرد
لشکر خویش و بنده و آزاد
گفت بر تخت مملکت بنشین
تا به تو نام من بماند یاد
هرچه ویران شد از تغافل من
جهد کن تا مگر کنی آباد
اینت نیکو وصیت
و فرمان

راز آن چشم سیه گوشه ی چشمی دگرم کن
بی خودتر از اینم کن و از خود به درم کن

یک جرعه چشاندی به من از عشقت و مستم
یک جرعه ی دیگر بچشان، مست ترم کن

شوق سفرم هست در اقصای وجودت
لب تر کن و یک بوسه جواز سفرم کن

دارم سر  پرواز در آفاق تو، ای یار
یاری کن و آن وسوسه را بال و پرم کن

عاری ز هنر نیستم اما تو عبوری
از صافی عشقم ده و عین هنرم کن

صد دانه به دل دارم و یک گل به سرم نیست
باران من خاک شو و بارورم کن

افیون زده ی رنجم و تلخ است مذاقم
با بوسه ای از آن لب شیرین شکرم کن

پرهیز به دور افکن و سد بشکن و آن گاه
تا لذت آغوش بدانی، خبرم کن

شرح من و او را ببر از خاطر و در بر
بفشارم و در واژه ی تو، مختصرم کن

حسین منزوی


تا
ماه شب عید گرامی بود و دوست
چون رفته عزیزی که همی از سفر آید
با تاج و کمر باد و چنان باد که هر شاه
هر روز به خدمت بر او با کمر آید
زین جشن خزان خرمی و شادی بیند
چندانکه در ایام بهاری مطر آید

mh-downloader بازدید : 146 جمعه 22 اسفند 1393 نظرات (0)

ترازوهاي ديجيتال
قیمت اینورتر

صدای پچ پچ غم، خواب من به هم خورده ست
دو ساعت است كه اعصاب من به هم خورده ست
صدای پچ پچ غم هیس هیس، ساكت باش
سكوت در دل بی تاب من به هم خورده ست
تو قاب عكس مرا دیده ای، نمی دانی
نشاط چهره ی در قاب من به هم خورده ست؟
غم تو را نسرودم وگرنه می دیدی
كه وزن در غزل ناب من به هم خورده ست

شعر عاشقانه ای از مرحوم نجمه زارع

تبلیغات : ذره بین

وقتی دلم به سمت تو مایل نمی‌شود
باید بگویم اسم دلم، دل نمی‌شود

دیوانه‌ام بخوان که به عقلم نیاورند
دیوانه‌ی تو است که عاقل نمی‌شود

تکلیف پای عابران چیست؟ آیه‌ای
از آسمان فاصله نازل نمی‌شود

خط می‌زنم غبار هوا را که بنگرم
آیا کسی ز پنجره داخل نمی‌شود؟

می‌خواستم رها شوم از عاشقانه‌ها
دیدم که در نگاه تو حاصل نمی‌شود

تا نیستی تمام غزل‌ها معلق‌اند
این شعر مدتی‌ست که کامل نمی‌شود

زنده‌یاد نجمه زارع

ببين هم گريه هام از عشق چه زندوني برام ساختن خداحافظ گل پونه گل تنهاي بي خونه لالايي ها ديگه خوابي به چشمونم نمي شونه يكي با چشماي نازش دل كوچيكمو لرزوند

mh-downloader بازدید : 148 پنجشنبه 21 اسفند 1393 نظرات (0)

دوربين دو چشمي ساکورا
بند انداز برقی پرو موزر

دانستنی های جالب از «کاشو» یا بادام هندی ﺷﺎﯾﺪ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺑﺎﺩﺍﻡ ﻫﻨﺪﯼ را ﻣﯽ ﺧﻮﺭﯾﺪ ﻓﮑﺮ ﮐﻨﯿﺪ ﺑﻮﺗﻪ ﺩﺍﺭﺩ ﯾﺎ ﺑﻪ ﺍﺷﮑﺎﻝ ﻣﺨﺘﻠﻔﯽ ﺑﻪ ﻭﺟﻮﺩ ﻣﯽ ﺁﯾﺪ ﻭ ﺷﺎﯾﺪ ﻫﻢ ﺍﺻﻼ ﻓﮑﺮ ﻧﮑﺮﺩﻩ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺩﺍﻡ ﺧﻮﺷﻤﺰﻩ ﻭ ﮔﺮﺍﻥ ﻗﯿﻤﺖ ﭼﮕﻮﻧﻪ ﺑﻪ ﻭﺟﻮﺩ ﻣﯽﺁﯾﺪ.

به گزارش «تابناک باتو» ﺑﺎ ﺩﯾﺪﻥ ﻋﮑﺲ ﺩﺭﺧﺖ ﺑﺎﺩﺍﻡ ﻫﻨﺪﯼ، ﻣﺘﻮﺟﻪ ﻣﯽ ﺷﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﻗﺎﺑﻞ ﺗﺼﻮﺭ ﻧﯿﺴﺖ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺩﺍﻡ ﺧﻮﺷﻤﺰﻩ ﻭ ﻣﻘﻮﯼ ﺍﯾﻦ ﺷﮑﻠﯽ ﺑﻪ ﻭﺟﻮﺩ ﺁﯾﺪ ﻭ ﺟﺎﻟﺐ ﺍﯾﻨﺠﺎﺳﺖ ﮐﻪ ﻣﯿﻮﻩ ﻫﺎﯼ ﺍﯾﻦ ﺩﺭﺧﺖ ﺷﺒﯿﻪ ﻓﻠﻔﻞ ﺩﻟﻤﻪ ﺍﯼ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻭ ﯾﮏ ﺑﺎﺩﺍﻡ ﮐﻮﭼﮏ ﺑﻪ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﻫﺮ ﮐﺪﺍﻡ ﻣﺘﺼﻞ ﺍﺳﺖ.

ﺑﺎﺩﺍﻡ ﻫﻨﺪﯼ ﺍﺯ ﮔﺮﺍﻥ ﻗﯿﻤﺖ ﺗﺮﯾﻦ ﺁﺟﯿﻞ ﻫﺎﯼ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﺩﺭ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﺍﺳﺖ. ﺍﻟﺒﺘﻪ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺍﺭﺯﺷﺶ ﺭﺍ ﻫﻢ ﺩﺍﺭﺩ ﻭ ﺍﺯ ﺧﻮﺵ ﻃﻌﻢ ﺗﺮﯾﻦ ﻭ ﻧﺮﻣﺘﺮﯾﻦ آﺟﯿﻞ ﻫﺎ ﻧﯿﺰ هست ﻭ ﮔﺮﺍﻧﯽ ﺁﻥ ﺑﯽ ﻋﻠﺖ ﻧﯿﺴﺖ.

کاشو یا بادام هندی به دلیل طعم منحصر به فردش یکی از آجیل های محبوب مردم کشور ما و دیگر کشورهاست. این آجیل به شکل لوبیا یا کلیوی شکل است که در پایین یا زیر میوه ی درختی که بلارد نام دارد، یافت می شود.

وطن اصلی این درخت از آمریكای جنوبی و برزیل است كه پس از كشف آمریكا توسط پرتقالی ها به سایر نقاط دنیا برده شد. امروزه كشور هندوستان بزرگترین تولید كنندهٔ این محصول بوده و جنوب غربی این كشور از مراكز عمدهٔ كاشت است.

مقاومت درختچهٔ كاشو نسبت به كم آبی بیشتر از درخت انبه است، اما در مقابل سرما حساس تر از آن است.

● ارزش غذایی میوه؛

تركیب شیمیایی این میوه بدین قرار است كه:
▪ گلوكز یا لوولز ۹%-۷%
▪ اسید تانیك ۰.۵درصد(این ماده باعث گس شدن طعم میوه می شود)
▪ مواد آب ۱۲%
▪ مغز در كاشو علاوه بر طعم مطبوعی كه دارد، ۱۵%پروتئین و ۴۰%چربی هم دارد.

هشدار؛

ـ افرادی که مشکلات کلیوی درمان نشده دارند، یا این که کلیه ها و یا کیسه ی صفرای شان را در آورده اند باید از مصرف این آجیل پرهیز کنند. دریافت زیاد اگزالات ممکن است موجب کاهش جذب کلسیم نیز شود.

ـ آلرژی غذایی یکی دیگر از عوارضی است که ممکن است با خوردن کاشو به وجود بیاید. این واکنش های آلرژیک ممکن است یا فوری و خاص باشد (مانند خارش، گرفتگی بینی، تورم لب ها و...) یا ممکن است با تأخیر و عمومی باشد (مانند خستگی و افسردگی).



گروه وبگردی «تابناک باتو»
منبع: وبلاگ مقاله کشاورزی ایران، نارگیل

mh-downloader بازدید : 130 پنجشنبه 21 اسفند 1393 نظرات (0)

چراغ قوه پلیس اصل
خرید طراحی ناخن

یک مکعب یخ ساده می تواند کارهای عجیبی برای پوست شما انجام می دهد ! ملکه روسیه اکاترینا ، هروز صبح برای حفظ زیبایی و جوان نشان دادن چهره خود، روی صورت ، گردن و پوستش را با کمک قعطه ای یخ مالش می داد.


ماساژ یخ روی صورت

استفاده از یخ روی صورت ، مزایای زیادی دارد.تکه های یخ برای موارد مختلف در زیبایی طبیعی صورت کاربرد دارد: باعث افزایش گردش خون می شود؛ گذاشتن یخ بر روی صورت باعث افزایش جریان خون می شود و به جلوگیری از بروز علائم پیری و چروک پوست کمک می کند . ماساژ چند قطعه یخ بر روی صورت، به مدت حداقل دوبار در هفته ، باعث درخشش طبیعی پوست می شود. همچنین به از بین بردن آکنه کمک زیادی می کند.

ماساژ یخ بر روی قسمتهایی از صورت که دچار آکنه است، باعث کاهش آنها می شود.اگر به طور مداوم ، روزانه یک تا دو دقیقه یخ را بر روی جوش ها بمالید ، شاهد تاثیر بی نظیر آن در رفع آکنه ها خواهید بود . اگر در هنگام استفاده از یخ پوست تان بی حس شد، چند لحظه صبر کرده و سپس ادامه دهید .با این روش ، می توانید در عرض دو روز از شر آکنه های صورت خلاص شوید.

یخ و ماندگاری آرایش

از بین بردن آفتاب سوختگی یکی دیگر از فواید یخ است زمانی که دچار آفتاب سوختگی شدید، دو یا سه تکه یخ را در پارچه ای پنبه ای گذاشته و آن را روی نواحی آسیب دیده به مدت حدود سه دقیقه بمالید. در نتیجه این عمل روی پوست شما خارشی ایجاد می شود که نشان دهنده بهبود آفتاب سوختگی خواهد بود. استفاده از یخ ، آرایش را برای مدت طولانی تری حفظ می کند. ماساژ از طریق تکه های یخ روی پوست صورت، قبل از انجام آرایش ، آن را برای مدت طولانی تری ماندگار خواهد کرد . به کمک یخ می توان پف چشم را از بین برد. وقتی تکه های یخ را در یک پارچه پنبه ای بیاندازید و آن را زیر چشمان تان بکشید، باعث بر طرف شدن پف زیر چشم خواهد شد و ورم زیر چشم را از بین خواهد برد .یخ در ازبین بردن سندرم خشکی چشم نیز کاربرد دارد.

از دیگر کار بردهای یخ ،استفاده از آن به عنوان ماسک منجمد است.اگرکمی آب خیار و آب گل سرخ را با هم مخلوط کنید و در قالب یخ بریزید تا منجمد شده و شبیه یخ شود، می توانید از آن به عنوان ماسک جامدی بر روی خود استفاده کنید. این ماسک به کاهش چین و چروک صورت تان کمک می کند و به طور طبیعی منجر به روشن تر شدن پوست می شود. حتی پف های زیر چشم را می توانید با قرار دادن یخ از بین ببرید و خود را از حالت خواب آلوده در آورید. از این گذشته می توانید آب میوه های تازه مثل پرتقال ، سیب ، انار و یا سایر میوه هایی که عصاره ای مفید برای پوست دارند، در جایخی قرار داده تا به صورت قطعات مکعبی یخ در آیند و با گذاشتن آنها روی صورت تان به زیبایی دوچندان برسید.

البته راه دیگری که از طریق آن می توانید از خواص میوه ها بر روی پوست استفاده کنید این است که تکه های میوه را در قالب یخ قرار دهید و قالب را پر از آب کنید تا یخ بزند و یخ حاوی تکه های میوه را روی پوست تان بگذارید تا خواص میوه به پوست تان برسد.

نکته 1 : قرار دادن مستقیم یخ روی پوست باعث پارگی مویرگ های زیر پوست می شود . پس توصیه می کنیم که قطعات یخ را در داخل پارچه ای لطیف و مناسب پیچیده و سپس آن را بر روی پوست تان بگذارید .
نکته 2 : پیشنهاد می کنم برای تهیه یخ از آب معدنی به جای آب ساده استفاده کنید .

یخ های آرایشی معجزه شادابی پوست

تهیه یخ آرایشی بسیار آسان است و نیاز به مهارت و دانش خاصی ندارد .

یخ معدنی : مقداری آب معدنی را در قالب های یخ ریخته و پس از یخ زدن، تکه های یخ را روزی دوبار روی پوست خود بزارید، این کار باعث تحریک جریان خون به روی پوست شما می شود .

یخ آبلیمو : نصف آبلیمو و چند تکه از لیمو تازه را همراه با مقداری آب تصفیه شده درون قالب های یخ بریزید و یخ ها را روزی دوبار روی پوست خود بگذارید، این نوع یخ باعث لطافت پوست شما می شود .

یخ چای سبز : مقداری چای سبز دم کشیده را درون قالب های یخ ریخته و پس از یخ زدن روزی دوبار این قالب های یخ را روی پوست خود بگذارید ، این نوع یخ باعث افزایش طراوت و شادابی پوست خواهد شد .

یخ آب برنج : مقداری از آب برنجی که در حال جوشیدن است را بردارید و پس از سرد شدن ، درون قالب های یخ بریزید و یخ حاصله را روزی دوبار روی پوست خود بزارید، این کار باعث از بین رفتن لک های پوستی می شود. قابل ذکر است که این نوع یخ را فقط تا سه روز می توان در یخچال نگهداری کرد.

یخ آب هندوانه : مقداری آب هندوانه را درون قالب های یخ ریخته و پس از یخ زدن تکه های یخ را روزی دوبار روی پوست خود بگذارید و پس از 15 دقیقه با آب سرد بشویید، این نوع یخ باعث شفافیت پوست می شود .

نکته :یخ آرایشی را همیشه باید به روی پوست تمیز و بدون آرایش استفاده کنید.

نحوه استفاده از تکه های یخ

روی پوست صورت و گردن تکه یخ را مانند حرکات شبیه ماساژ و به نرمی بکشید. از فشار دادن بیش از حد پوست خودداری کنید زیرا ممکن است به مویرگ های ریز زیر پوست تان آسیب بزند و همچنین از استفاده یخ در زیر و اطراف چشم خودداری کنید زیرا این منطقه بسیار حساس است. در نتیجه با دقت و آرامش این کار را انجام دهید .

بعداز استعمال چه کنیم ؟

هرگز پس از آن صورت تان را خشک نکنید، اجازه دهید صورت به طور طبیعی خشک شود، بدین ترتیب شما بیشترین منافع را از یخ خواهید برد. پس از خشک شدن می توانید از یک مرطوب کننده مناسب استفاده کنید .

روش تهیه عصاره گیاهان

با اطلاع داشتن از نوع پوست خود و با انتخاب گیاه مناسب تر برای پوست می توانید این مزیت را چند برابر کنید. برای پوستهای چرب که مستعد به آکنه هستند، توصیه می شود از گل های همیشه بهار ، مریم گلی، یا مخلوط آب و بو مادران استفاده کنید.
دوتا قاشق از گل های مورد نظر را به یک لیوان آب جوش گرم اضافه کنید و بگذارید به مدت 10 تا 15 دقیقه در این آب گرم بماند . صبر کنید تا ماده به دست آمده خنک شود، سپس آن را از صافی رد کنید و در قالب یخ ریخته و در فریزر بگذارید.
نکته 1 : اگر دارای پوستی خشک هستید از گیاه گل بابونه ، جعفری، نعناع یا از ترکیب چند گیاه استفاده کنید.
نکته 2 : برای کاهش چین وچروک ، سعی کنید از چای سبز ، سیاه یا سفیده استفاده کنید. این گیاهان حاوی مقداری زیادی از آنتی اکسیدان ها هستند که می تواند در کاهش سرعت روند پیری به شما کمک کند .
نکته 3 : اضافه کردن چند قطره از آب لیمو به عصاره گیاهی به شما کمک خواهد کرد از شر لکه های سیاه روی پوست راحت شوید و پوستی درخشان تر داشته باشید.
نکته 4 : برای بدست آوردن فواید درمانی بیشتر از یخ از 5 نوع گیاه مختلف استفاده کنید و بعد از دم کردن در آب جوش و درست کردن یخ آن را روی صورت بگذارید. هر دو هفته از یک نوع گیاه استفاده کنید و با عوض کردن نوع گیاه و استفاده از خواص درمانی هر نوع گیاه مختص به خود می توانید چهره ای زیبا تر و جوان تر داشته باشید .
نکته 5 : اضافه کردن نصف قاشق چای خوری از روغن زیتون یا هر روغن دیگر ( روغن بادام ، روغن آوکادو ، روغن کنجد و روغن جوانه گندم ) به آب معدنی یا عصاره گیاهی سرد شده قبل از انجماد نیز می تواند مفید باشد. قبل از آرایش ، صورت و گردن خود را با این یخ پاک کنید. این نوع تکه های یخ که به این روش درست کرده اید، پوست را نرم کرده و باعث صاف شدن آن می شود و تغذیه ای مناسب برای پوست است .

سلامت نیوز

mh-downloader بازدید : 133 پنجشنبه 21 اسفند 1393 نظرات (0)

کمپرسور باد خانگي
خريد کمپرسور باد

معمولا خانمها وقت زیادی برای طراحی ناخن خود میگذارند.طراحی ناخن ساده است ولی آموزش مختصری هم نیاز دارد که با اندکی وقت و حوصله میتوان با لاکهای معمولی و بدون نیاز به دستگاههای طراحی ناخن روی ناخن طراحی نمود خرید اینترنتی

ولی دستگاه طراحی ناخنی که خدمتتان معرفی میکنیم بدون آموزش و بدون معطلی و وقت گیر بودن و در اسرع وقت طراحی روی ناخن را برایتان مهیا میکند

دستگاه طراحی ناخن سالن اکسپرس

دستگاه طراحی ناخن سالن اکسپرس در عرض چند ثانیه رنگها و طرحهای فانتزی و جالبی را بر روی ناخنهای شما حک میکند.سالن اکسپرس یک ست کامل بوده و دارای یک مهر طراحی با سیلیکون بسیار نرم و انعطاف پذیر و 5 عدد شابلون استیل و کاردک میباشد

دستگاه طراحی ناخن سالن اکسپرس با دارا بودن بیش از 30 طرح آماده شما را از رفتن به سالنهای آرایشی جهت طراحی ناخن بی نیاز میکند. شما با داشتن سالن اکسپرس میتوانید در هر میهمانی طراحی متفاوت تری را بر روی ناخنهایتان داشته باشید

دستگاه طراحی ناخن

توجه فرمائید که سالن اکسپرس بدلیل استفاده از سیلیکون بسیار نرم و انعطاف پذیر با مهر معمولی طراحی ناخن متفاوت میباشد چرا که در طراحی ناخن با مهر طراحی ناخن معمولی در اکثر مواقع تصویر شکلهای روی شابلون بصورت ناقص بر روی ناخن نقش میبندد که ناشی از عدم تماس کامل سیلیکون بر روی ناخن میباشد ولی این نقیصه در سالن اکسپرس وجود ندارد ضمنا انواع شابلونهای آماده با کاردک نیز از لوازم سالن اکسپرس می باشد

قیمت خرید سالن اکسپرس

خرید دستگاه طراحی ناخن

شما بازدید کننده عزیز دستگاه طراحی ناخن سالن اکسپرس را با قیمت 150000 ریال معادل 15 هزار تومان میتوانید از فروشگاه اینترنتی بتی خریداری فرمائید

جهت خرید سالن اکسپرس و پرداخت وجه در حین دریافت کالا بر روی خرید کلیک نمائید

در صورت تمایل میتوانید با پرداخت اینترنتی وجه کالا با 10% تخفیف به قیمت 13500 تومان خریداری و وجه آنرا نیز با کلیک بر روی دگمه پرداخت اینترنتی واریز نمائید

mh-downloader بازدید : 134 پنجشنبه 21 اسفند 1393 نظرات (0)

دوربين شکاري ديد در شب
بتال

ذره بین - ... ذره بین مالیات بر درآمد پزشکان. 13 تیر 1394 ۲۱:۵۹. ' 1:0. ذره بین: کیفیت درمان در نظام سلامت. ذره بین کیفیت درمان در نظام سلامت

ذره بین حرفه ای 40X جیبی بسیار قدرتمند و شفاف

این ذره بین قدرتمند دارای عدسی به ضخامت 2.5 سانتیمتر ( 25 میلیمتر ) میباشد

عکس ذره بین

قدرت بزرگنمایی این ذره بین 40 برابر می باشد

بدنه رویی آن دارای پوششی از آلومینیوم میباشد

عکس ذره بینها

دارای دو عدد چراغ ال ای دی با دگمه پاور جهت تامین روشنائی محل دید ذره بین میباشد

چراغ های ال ای دی این ذره بین 40X با باطری ساعتی کار می کنند و یک پین نیز جهت باز نمودن درب باطری درون قاب ذره بین قرار گرفته است

این ذره بین حرفه ای قدرتمند دارای یک قاب شیشه ای با روکش مخمل میباشد که حمل و نگهداری آنرا برای خریدار راحت میسازد

عکس ذره بین 40x

این ذره بین برای طلاسازی و تعمیرات ساعت و اشیاء ریز و همچنین مطالعه نوشته های بسیار ریز غیر قابل رویت با چشم معمولی بسیار مناسب میباشد

قیمت خرید پستی 19.5 هزار تومان

قیمت خرید نقدی 15.5 هزار تومان

سایت ذره بین با استعانت از خداوند متعال ودرراه خدمت رسانی به عموم هموطنان عزیزاز اخرین فن اوری های روز استفاده نموده واطلاعات مفیدی را در اختیار باز کننده های خود

mh-downloader بازدید : 397 پنجشنبه 21 اسفند 1393 نظرات (0)

بی بی
بهترین دستگاه طراحی ناخن

قاشق چنگال سفری

قاشق و چنگال و کارد و کنسرو بازکن و دربازکن بطری و .......

rhar ]k'hg ;,ik,vnd

وسیله ای بسیار کم حجم با قابلیت حمل در جیب

توصیه ما بشما خرید ست قاشق چنگال سفری و نگهداری آن در داشبورد خودرو و یا کوله پشتی کوهنوردی میباشد

این وسیله با ارزش معمولا در کمپینگ و سفرهای جاده ای و کوهنوردی و .... و زمانیکه شما سفره سفری پهن میکنید ، همانند یک گمشده که سالها بدنبالش بوده اید ، برایتان سودمند و با ارزش خواهند بود

این ست قاشق چنگال مسافرتی سه قسمتی بوده و هر سه درون کیسه برزنتی مشگی رنگ جای میگیند و درب کیسه برزنتی نیز با چسب دوطرفه البسه باز و بسته میشود

قاشق چنگال سفری

جنس این پکیج سفری و نیز آبکاری روی بدنه بسیار عالی و مرغوب بوده و رنگ خود را از دست نمیدهد

رنگ روی بدنه نیز رنگ کوره ای و مقاوم بدوه و دچار رنگ رفتگی نمیشود

رنگ هر سه قلم قرمز متالیک خوش رنگ میباشد

قاشق چنگال مسافرتی

هم قاشق هم چنگال هم چاقوی میوه خوری و هم دربازکن و هم کنسرو بازکن

قیمت ست کامل قاشق چنگال سفری همه کاره سه تکه

قیمت خرید این ست سفری اصل 185000 ریال میباشد

خرید قاشق چنگال سفری

mh-downloader بازدید : 477 پنجشنبه 21 اسفند 1393 نظرات (0)

دوربين ديد در شب+قيمت
خريد ژل افزايش قد

ست ظروف کوهنوردی

ست سه تکه ظروف غذای کوهنوردی با رویه کاملا نچسب

بسیار کم حجم دارای وزن 600 گرم بسیار مقاوم در برابر حرارت

ظروف کوهنوردی

شامل یک عدد تابه + قابلمه + کتری

دارای دسته های تاشو نسوز و مقاوم جهت جاگیری مناسب در کوله و اشغال کمتر حجم کوله

هر تک تک این ظروف کوهنوردی ارزشی بیش از 60 هزار تومان دارند

این پکیج ویژه با قیمت استثنائی و رقابتی عرضه میگردد

قیمت ست دو تکه آلومینیومی ساده که فاقد کتری هم میباشد، در فروشگاههای لوازم کوهنوردی دیگر بالای 150 هزار تومان ارائه میگردد

این فروشگاه ست سه تکه ظروف غذای کوهنوردی را به جهت رقابت سالم بدون سود و با قیمت خرید نقدی ( رقابتی ) 97 هزار تومان ارائه می نماید

ظروف غذای کوهنوردی

اندازه ظروف کوهنوردی سه تکه

قابلمه = 17 سانتیمتر پهنا - 9 سانتیمتر ارتفاع

تابه = 17 سانتیمتر پهنا - ارتفاع 4.5 سانتیمتر

کتری = 13 سانتیمتر پهنا - 8 سانتیمتر ارتفاع

کاور = عرض 17 سانتیمتر- ارتفاع 12 سانتیمتر

کل حجمی که این ظروف در کوله شما اشغال خواهند نمود 17 سانتیمتر در 12 سانتیمتر خواهد بود

رنگ ظروف = نوک مدادی

رنگ کاور = مشگی از جنس شمعی ضد آب

ست غذاخوری کوهنوردی

ظروف کوهنوردی سه تکه از آلیاژ آلومنیومی خاصی طراحی و ساخته شده طوریکه وزن هر سه عدد ظرف کوهنوردی جمعا 600 گرم میباشد در صورتیکه همین ظروف با جنس آلیاژ فلزی معمولی آشپزخانه میبایستی جمعا بیش از 3.5 کیلوگرم وزن داشته باشد.

وزن کم و حجم بسیار اندک و لایه نچسب و نسوز و مقاوم این ظروف کوهنوردی امتیاز زیادی برای استفاده در کوله کوهنوردی میباشد

ست ظروف کوهنوردی

هر سه ظرف در حین بسته بندی در داخل همدیگر قرار گرفته و دسته های تاشو نیز تا شده و در اطراف ظروف جمع میشوند و سپس در کاور مربوطه قرار گرفته و بسته کاور بسته شده و کاملا کیپ میشوند و در داخل کوله هیچ گونه لقی نداشته و بدلیل اینکه بهمدیگر سائیده نمی شوند هیچ نوع صدائی هم نمی دهند

قیمت خرید ظروف غذای کوهنوردی سه تکه

قیمت خرید نقدی ( واریز آنلاین ) با تخفیف ویژه فقط 97 هزار تومان

قیمت خرید پستی ( پرداخت وجه پس از دریافت کالا ) 110 هزار تومان

قیمت خرید نقدی ( واریز آنلاین ) بدون تخفیف و با اشانتیون ( چراغ قوه پلیس 10000 وات حرفه ای + کیف کارتهای اعتباری آلوما والت ) 110 هزار تومان

 پستی  با تخفیف  با اشانتیون

mh-downloader بازدید : 166 پنجشنبه 21 اسفند 1393 نظرات (0)

فروشگاه لوازم شكار
چراغ قوه شارژی

چسب سینه

چسب سینه مخصوص فرم دهنده و بالا برنده سینه بانوان

روشی نو و با تاثیر آنی برای تناسب اندام و فرم دهی سینه ها بدون عوارض در عرض چند ثانیه

چسب سینه

دیگر نیازی به جراحی سینه و استفاده از گن های فرم دهنده سینه نخواهید داشت کافیست پس از خرید چسب فرم دهنده سینه bare lifts یکی از چسب های سینه را برداشته و طبق زاهنمای تصویری مربوطه بر روی سینه خود بچسبانید تا یسنه ها بسمت بالا کشیده شده و با پوشیدن هر نوع لباسی بتوانید افتادگی سینه را مهار و سینه های خوش فرمی داشته باشید

چسب سینه

چسب سینه bare lifts کاملا بی رنگ و نامرئی بوده و پس از چسباندن بر روی سینه هم نامرئی میباشد

چسباندن هر چسب سینه بر روی سینه ها حدود 3 ثانیه وقت شما را میگیرد و در عوض بلافاصله سینه ها را بسمت بالا برده و سینه های افتاده در محل بالاتر قرار گرفته و خوش فرمتر میگردد

چسب فرم دهنده سینه

چسب سینه bare lifts کاملا بهداشتی و ضد حساسیت بوده و بدلیل استفاده از مواد گیاهی در مواد اولیه چسب ، هیچ نوع عوارضی برای بدنتان ندارد

چسب سینه

طریقه استفاده از چسب فرم دهنده سینه

ابتدا از بسته چسب لاغری یکعدد چسب بردارید

قسمت نایلونی بالائی چسب لاغری را بکنید تا قسمت چسبدار نیمه بالائی آشکار گردد

سپس قسمت بالائی را بر روی بالای سینه بچسبانید

نیمه پائینی چسب سینه را نیز باز نموده و در حالیکه سینه خود را بسمت بالا هدایت مینمائید، چسب را بر روی سینه چسبانده و بر روی آن لباس دلخواه خود را بپوشید

قیمت خرید چسب سینه bare lifts بسته به نوع خرید شما متفاوت میباشد

در صورت سفارش خرید پستی ( پرداخت مبلغ به پستچی ) قیمت 14 هزار تومان

در صورت سفارش خرید نقدی با تخفیف قیمت فقط 12 هزار تومان

در صورت سفارش خرید نقدی با اشانتیون قیمت 14 هزار تومان + یکعدد گیره فرم دهنده بینی نوزآپ بعنوان اشانتیون

خرید پستیخرید اینترنتیخرید ارزان

تعداد صفحات : 21

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 207
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 156
  • باردید دیروز : 200
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,122
  • بازدید ماه : 1,122
  • بازدید سال : 20,277
  • بازدید کلی : 102,149